Slutet på sommarlovet

 
Oj vad länge sedan jag bloggade nu! Försökt att mobilblogga men då har bara blogg.se krånglat.. Så jag berättar lite kort om hur dom senaste 2 veckorna har varit!
 
Torsdag 9/8: Tillbringade en dag med Jennifer då vi gjorde en marrängtårta och såg film medans regnet smattrade på rutorna, riktigt mysigt!
Lördag 11/8: Mina kusiner från Öland hade anlänt under natten så hela dagen fylldes med lek och bus, saknat dom jätte mycket så det var super kul att få se dom igen ♥
Söndag 12/8: Lekte med mina kusiner och spenderade kvällen vid min farmor & farfars sommarstuga för att fira deras 50-åriga bröllopsdag med tårta och grillkväll!
Måndag 13/8-Onsdag 15/8: Åkte tidigt på måndagsmorgonen till ett fotbollsläger som hålldes för alla oss 14-åriga tjejer här på Gotland. Vi har tränat massvis med fotboll (såklart), spelat matcher, ätit jääätte god mat och haft riktigt kul!
Torsdag 16/8-Söndag 19/8: Sov i farmor & farfars-sommarstuga vid havet, fina kvällar med underbar kvällssol, mycket fiaspelande och mys.
Måndag 20/8: Åkte in till stan med Jennifer där vi shoppade, åt god mat och vandrade runt på Visbys gator. På kvällen såg min familj en fotbollsmatch. En perfekt dag som avslutade sommarlovet bra!
 
Nu har jag börjat åttan och det känns bra faktiskt, skönt att få tillbaka lite rutiner och träffa alla fina vänner. Uppdateringen kommer nu förhoppningsvis bli bättre också!
 

Postat av: HENRIETTA

Hej! Jag tänkte uppdatera headern med lite nya bilder. Vad använde du för redigeringsprogram till den? :)

Datum: 2012-08-27 / Tid: 19:30:55 | Hemsida: http://henriiettaa.blogg.se













Trackback